fbpx
 

House of Cards display Easywalker

Naam Klant

Easywalker BV

Contract

Loondienst

Skills

Design | Projectmanagement

Over dit project

Het ontwikkelen van winkelmateriaal draagt bij aan het promoten van je product. Met name in de Retail wordt hier veel gebruik van gemaakt. Door een display op de vloer te zetten zorg je voor een grotere zichtbaarheid van je product, je actie en uiteraard je merk. Je klant kan hier namelijk niet makkelijk omheen.

 

Maar voor welk soort display ga je?

Afhankelijk van het product dat je wilt uitlichten bepaal je wat het beste tot zijn recht komt. Ter promotie van de nieuwste producten van Easywalker ontwikkelden wij een display die multi inzetbaar was. Gebaseerd op het idee van Charles en Ray Eames bedachten wij de House of Cards. Een toren van stapelbare kaarten die tezamen een display vormen. Met een hoogte van 1,70 meter en het gebruik van een licht en sterk kartonsoort bleef de toren overeind staan. Door de losse kaarten dubbelzijdig te bedrukken met een uniek ontwerp creëer je een toren die op willekeurige wijze gestapeld kan worden. De House of Cards ademde de corporate identiteit van Easywalker waardoor je de herkenning behoud bij je klant.

 

Welke blend is hier gebruikt?

De Energise blend gebruikt de bestaande huisstijl voor het ontwerpen van een winkeldisplay. Dit zorgt voor herkenning onder de klanten maar versterkt ook de identiteit van het product zelf.

 

Welke blend zou hier ook goed van pas komen?

De Detox blend kan ingezet worden voor een rebranding van de winkelmaterialen. Samen met de Energise en In the Mix blends kan je deze nieuwe stijl uitrollen over de nieuwe materialen ter promotie van je merk en product.