Cijfers lezen

naam klant

Numerologie Reading

Skills

Design | Advies | Bemiddeling

Over dit project

Wanneer je op een beurs of evenement staat met je bedrijf, is het altijd goed om een bord of banner met je aanbod. Een roll-up banner is perfect voor kleinere beurzen want vaak genoeg is er niet echt veel ruimte voor een groot display.

 

Toen de klant mij benaderde voor advies over hoe zij zich het beste kon presenteren op een aankomende beurs, stelde ik voor om een roll-up banner te maken die zij achter zich kon plaatsen. Het was namelijk het geval dat bij een eerder event ze alleen een klein bordje op tafel had staan, en iedereen haar straal voorbij liep. Door een banner achter haar te plaatsen ziet men gelijk wat ze doet en gaan ze sneller zitten voor een reading.

 

Terwijl we de banner aan het ontwikkelen waren, zei ze dat ze haar readings op een eenvoudig A4’tje schrijft en die vervolgens (zonder enige branding) aan de mensen meegeeft. Ik ontwierp een vel in dezelfde stijl als de roll-up banner, vervolgens kwam daar ook een visitekaartje bij, en zo was alles in dezelfde stijl.

 

Het is wel een ongewoon logo dat je hebt ontworpen

Ja, dat klopt. In plaats van een icoon of symbool te gebruiken heb ik alleen tekst gebruikt. Dit gebeurt vrij vaak, maar omdat het veel woorden zijn, is het vrij ongebruikelijk om het op deze manier te doen. Omdat de klant geen logo had en we de tekst op de banner nodig hadden ter ondersteuning van haar dienst, werkt deze optie als logo goed. Door het te combineren met de illustratie wordt het een leuk speels geheel. En zelfs als je het logo op zichzelf staan zou gebruiken, zou het perfect werken.