fbpx
 

Monkey Town campagne met Intertoys

Naam Klant

Intertoys

Contract

Loondienst

Skills

Design

Over dit project

Voor het inzetten van een actie wordt er veelal gebruik gemaakt van het campagne model. Campagnes zijn op verschillende manieren in te zetten. Een korting bij iedere bestelling, een actie in de winkel, of een samenwerking aangaan met een ander bedrijf.

 

Bij Intertoys werden campagnes veelal ontwikkeld in samenwerking met een andere partij. Een van deze partijen was de indoor speelhal van Monkey Town. Een plek waar ieder kind heerlijk kan klimmen en klauteren terwijl mama of papa rustig kan toekijken. Hoe beter om een actie op te zetten waarbij het tweede kaartje gratis is.

 

Hoe wordt het campagne materiaal ontwikkeld?

Bij de meeste Intertoys campagnes wordt er een thema beeld bedacht door een externe partij. Maar voor deze actie kreeg ik de opdracht om een campagne uiting te bedenken. Met de kleuren uit het logo van Monkey Town, de huisstijl elementen van Intertoys creëerde ik een reeks campagne materialen die prominent in de winkel te zien waren. Naast een poorthoes, plafondhanger, posters en een actie pagina in de folder ontwikkelde ik ook een voucher die ingeleverd kon worden bij alle Monkey Town vestigingen in Nederland.

 

Succes? Ja zeker!

Doordat de consument maar voor 10 euro een aankoop hoefde te doen, kwamen er veel mensen op deze actie af. De campagne was dus een groot succes waardoor het later in het jaar is herhaald. Heel veel kleintjes hebben genoten van een mooie dag in de speelhal van Monkey Town.

 

Welke blend is hier gebruikt?

Voor het ontwikkelen van winkelmateriaal wordt er gebruik gemaakt van de Energise blend.

 

Welke blend zou hier ook goed van pas komen?

Deze campagne is goed te combineren met de In the Mix blend voor het ontwikkelen van overige campagne materialen zoals een folder.