Succes Schoonmaak
Design | Projectmanagement
Heb jij dat ook? Dat je werk hebt liggen maar niet genoeg mankracht om dit op te pakken? In de schoonmaakbranche is er een tekort aan personeel en dan vooral rond de zomerperiode. Juist wanneer het vaste personeel op vakantie gaat, is er een grote vraag naar mensen. Maar hoe bereik je deze nieuwe mensen?
Met een campagne gericht op de schoolverlater gingen wij aan de slag. Het online bureau had al een landingspagina ontwikkeld met een geweldig illustratief beeld. Dit beeld heb ik weer verwerkt in de offline campagne waarbij wij een kaart hebben ontwikkeld die verspreid werd onder de regio’s waar er een tekort was.
Je doelgroep bereiken doe je op verschillende manieren. Offline kan je al een groot bereik krijgen, maar online versterk je dat alleen maar. Met een reeks Facebook en LinkedIn banners heeft het online bureau een campagne opgezet met mijn ontwerpen.
Een campagne opzetten doe je met de Energise blend waarbij je offline marketing middelen ingezet worden in combinatie met de Optimise blend voor het online traject. Samen zorgen zij voor de juiste mix om je campagne meer zichtbaarheid te bieden.
Je kan de campagnes uitbreiden met de In the Mix blend waarbij je het thema van de campagne doorvoert over andere middelen die al in gebruik zijn binnen je bedrijf.