• Alles
  • Cool Stuff
  • Detox Blend
  • Energise blend
  • In the Mix Blend
  • Kick Start blend
  • Optimise blend

Elk bedrijf heeft een logo nodig om aan zijn/haar klanten te kunnen tonen wie ze zijn en waar ze voor staan. Een logo is erg persoonlijk en zegt veel over het bedrijf en wordt ook wel eens een beeldmerk genoemd.  Voor ik begin met het...

#Dye with Attitude, het haarverf merk van Attitude Holland. Alle kleuren gebundeld in een catalogus voor de groothandels en de echte liefhebber.   Bij de lancering van het haarverf merk #Dye with Attitude is een gebundeld boekwerk natuurlijk onmisbaar. 17 prachtige kleuren die inmiddels al zijn aangevuld...

Je eigen ontdekkingsreis. Waar ga jij naar toe wanneer je deze vraag voorgeschoteld krijgt? Tegenwoordig willen we allemaal wel iets anders maar hoe ga je te werk en hoe kom je daar. Andéra Advies weet het en begeleid je langs deze weg. Om haar missie te...

Wanneer je een restaurant bezoekt wil je graag weten wat er op het menu staat. Maar een menukaart heb je niet zomaar in elkaar gezet. Dat viel best tegen moet ik zeggen. Want de teksten moeten wel passen. De volgorde moet kloppen zonder gelijk gaten...

Hoe breng je je bedrijf onder de aandacht? Marilyn Kledingreparatie is geen starter en bestaat al ruim 15 jaar. De hobby die uitgroeide tot een groot succes bracht haar op een punt waarbij zij de keuze moest maken 'groeien of stoppen'. Zij koos voor groei wat...

Expresso Fashion is een prachtig modemerk gericht op vrouwen rond de dertig. Een jong en dynamisch merk met standaard 8 collecties per jaar met nog een tal van tussen collecties. Elke collectie krijgt zijn eigen reeks online banners, e-mail nieuwsbrieven en winkelmaterialen. Deze dienen allemaal...

Retail zien we overal. En in de Retail is fashion booming business. Daarnaast is het ook een hele snelle wereld waar collecties elke paar maanden veranderen en waar je goed moet inspelen op wat er speelt onder je doelgroep.   Ik begon als freelancer bij Claudia Sträter...

Tijd voor de vernieuwde uitstraling van Marilyn Kledingreparatie Marilyn Kledingreparatie is geen starter maar bestaat al 15 jaar. Ooit begonnen als hobby al gauw uitgedraaid tot een prachtig mooi bedrijf. Toen Marilyn Kledingreparatie begon was er geen tijd om een logo of huisstijl te ontwikkelen. Ze...

Hoe zet je een diëtisten praktijk in de markt? Wat heb je allemaal nodig? Begin je met de basis? Of pak je het gelijk goed en groots aan? Hoe ontwikkel je een bedrijfsidentiteit.   Het begin...

Heb jij dat ook? Dat je werk hebt liggen maar niet genoeg mankracht om dit op te pakken? In de schoonmaakbranche is er een tekort aan personeel en dan vooral rond de zomerperiode. Juist wanneer het vaste personeel op vakantie gaat, is er een grote...

KickStart your business! Niets is moeilijk als designer dan je eigen identiteit te ontwerpen. Want wat je voor jezelf maakt is nooit af en nooit helemaal wat je wil. Of toch wel? Mijn logo ontwikkelde ik tijdens mijn studie als beeld voor mijn verhuiskaartje. Van Londen...

Tegenwoordig heeft elke branche wel een ‘Dag van de…’. Zo ook de schoonmaakbranche. Ook dit jaar wou Succes Schoonmaak haar personeel bedanken op een origineel en waardevolle manier. Maar wat geef je aan je personeel? Standaard werd er elk jaar een geschenk uit een catalogus...

Twee keer per jaar brengt Baker Bridge een nieuwe kinderkleding collectie uit voor zowel jongens als meisjes. Om deze prachtige collectie onder de aandacht te brengen is er dit jaar gekozen voor een brochure (of catalogus) i.p.v. de jaarlijkse uitklapkaart. De catalogus is in eerste...

Tijdens mijn werkzaamheden bij de FNG Group kreeg ik de opdracht om voor het marketingteam van Baker Bridge een reeks nieuwsbrief templates te bouwen. Ter promotie van hun kleding willen ze hun klanten een email sturen die de komende acties aankondigt. Van een SALE campagne...

Je hebt een goedlopend cateringbedrijf en een site die redelijk gevonden wordt. Maar hij is een beetje gedateerd, het gastenboek werkt niet naar behoren en je wilt toch nieuwe foto’s van je gerechten plaatsen. Door een Wordpress template als basis te gebruiken die dan volledig...

Heidi Offerman, de VP (virtueel professional). Vanuit haar eigen locatie gaat zij voor jou aan de slag en werk uit handen neemt. Een interne kracht op afstand. Tijdens een netwerkbijeenkomst kreeg zij de mogelijkheid om  bijdrage te leveren aan de goodie bag. Conclussie, een flyer...

Bioresonantie Volendam huurt een ruimte in een praktijk waar meerdere (alternatieve) geneeskundigen diensten aanbieden. Van diëtist tot orthomanuele geneeskunde maar je vindt er ook een Arboarts. Eén verzamel adres waar dit bedrijf perfect bij past.   Bioresonantie Volendam richt zich op het helen via energie. Door middel...

De hub van het bedrijf waar de werknemers zich thuis willen voelen vind je al snel in het bedrijfsrestaurant. Het woordje kantine is vervangen voor restaurant waar de horecamedewerkers nu geen kroket meer serveren (misschien af en toe) maar een gezonde maaltijd neerzetten.   Eigen identiteit binnen...

Elk ondernemer weet dat een huisstijl (corporate identity) belangrijk is. Of je nu een zzp’er bent, een klein bedrijf met personeel of groter. Je huisstijl is je identiteit naar buiten en deze moet passen bij wie jij bent.   Voor The Sanctuary Space gevestigd in Auckland, Nieuw-Zeeland,...

In Nederland is het vrijwel standaard geworden dat je ieder jaar een eindejaarsgeschenk geeft aan je werknemers. Je wilt je werknemers bedanken hun inzet en de meeste bedrijven kiezen er dan voor om dit rond de kerstperiode te doen. Afhankelijk van het bedrijf wordt er...

Niets is er leukers dan met de kids naar de dierentuin te gaan. En dat dacht Intertoys ook bij het bedenken van deze campagne. Samen met 19 dierenparken in Nederland ging Intertoys een samenwerking aan waarbij het tweede toegangskaartje gratis was bij besteding van 10...

Om vandaag de dag nog goed mee te draaien binnen je markt is het wijs om je huidige huisstijl onder de loep te nemen. Is alles nog van deze tijd, past het nog in de huidige strategie, is het nog conform de vraag van het...

Voor het inzetten van een actie wordt er veelal gebruik gemaakt van het campagne model. Campagnes zijn op verschillende manieren in te zetten. Een korting bij iedere bestelling, een actie in de winkel, of een samenwerking aangaan met een ander bedrijf.   Bij Intertoys werden campagnes veelal...

Sta jij wel eens met jouw bedrijf op een beurs? En ken je dat gevoel ‘Hoe ga ik dit allemaal regelen naast mijn normale werkzaamheden?’ Hoe regel ik een beursstand? Wie heb ik nodig?   Voor Boon Edam mocht ik meerdere malen een beurs organiseren. De ene...

Om een product te verkopen ga je investeren in promotie. Hoe ga je het product in de markt zetten. Ten eerste bepaal je wie je doelgroep is. Vervolgens bepaal je welke pos-materialen je gaat inzetten? Elk product verdient zijn eigen aandacht en aanpak. Zo ook...

Een shop-in-shop versterkt de positionering van je merk in de markt. Het is een mooie manier om je product te presenteren en versterkt tegelijkertijd de herkenning bij je klant. De shop-in-shop formule zorgt er voor dat jij meer controle hebt over hoe jouw product gepresenteerd...

Of jouw bedrijf een product of een dienst verkoopt maakt niet uit. Elk bedrijf heeft een identiteit nodig. Dit gold ook voor GetBizzy. Een recruitment agency gevestigd in Rotterdam specialiserend in het plaatsen van horecapersoneel. Voor de ontwikkeling van het logo en de huisstijl kwamen...

Toen ik in 2005 moeder werd en een geboortekaartje moest ontwerpen voor mijn eigen zoon, had ik geen idee dat dit een wereld op zichzelf was. Ik verdiepte mij in de wereld van baby's en ontdekte een booming businessmodel. In 2007 begon ik met het...

Vandaag gebeurd bijna alles online waardoor bedrijven denken dat een corporate brochure niet nodig is. Maar gek genoeg is en blijft het nog altijd een van de bouwstenen aan de identiteit van je bedrijf. Online kan je de brochure nog steeds goed inzetten. Zorg dat...

Het ontwikkelen van winkelmateriaal draagt bij aan het promoten van je product. Met name in de Retail wordt hier veel gebruik van gemaakt. Door een display op de vloer te zetten zorg je voor een grotere zichtbaarheid van je product, je actie en uiteraard je...

Een krachtige huisstijl ontwikkelen voor Wischhoff Communicatieadvies & Projectmanagement die zowel stoer als vrouwelijkheid uitstraalt, waar begin je dan? Vrijwel altijd met de kleur en lettertype keuze en vervolgens ga ik op zoek naar de stijl die bij het bedrijf past. Hoe ik dat doe?...

Vivabox - het perfect cadeau. Het uit België afkomstige Vivabox zag kans om met Chapeaukado door te breken in Nederland. Chapeaukado werd de Nederlandse distributeur en wist via haar klanten het product bekendheid te geven.   Wat is Vivabox? Vivabox is een product gevuld met testers. Bijvoordbeeld wijn,...

Ik leerde Joka de Bruijn kennen toen zij bij mij binnen stapte met de vraag of ik kon helpen bij het ontwikkelen van een reeks marketing materialen. Het enige dat zij had was een logo, maar een huisstijl was nooit gemaakt. Samen keken wij naar...

Royal Boon Edam International BV onderging een gehele rebranding. Maar wat houdt een rebranding in? Het is je corporate identity, ofwel je huisstijl, die een gehele make-over krijgt. Het logo als de overige marketingmaterialen die nodig zijn om je bedrijf te promoten onder handen genomen.   Je...

Het bestickeren van je wagenpark in lijn met je huisstijl zorgt voor een unaniem straatbeeld. Het creëert niet alleen herkenning onder je klanten maar zorgt ook voor meer merkzichtbaarheid. Tijdens de rebranding bij Boon Edam zorgde ik ervoor dat de ruim 150 auto's, busjes, wagens en...

Loading new posts...
No more posts